۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه
















امشب در تلویزیون فیلمی دیدم دکومنتار در مورد کنگو . دلم به درد آمد .

فیلم در مورد غارت کنگو توسط اتریشی ها ،کشتن و به اسارت گرفتن

آنان و چپاول قاره آفریقا بعد ها توسط ملل اروپائی و آمریکائی بود .

آنچه دلم را به درد آورد این بود که بعد از کشتن پاتریس لومومبا یک

خودی را به جان مردم انداختند و غارت و چپاول را توسط همین

خود فروشها ادامه دادند .

چه شباهتی!!

شنیده ام رفسنجانی در خلیج فارس بندرگاهی دارد که مختص اوست ،

آنجا کشتی های بزرگ میایند اسلحه میاورند و به جایش نفت میبرند .

فرزندانش هم هر کدام در پست و سمتی دارند ثروت مملکت را در

بانکهای خارج برای خود انبار میکنند .

دلم به درد میاید وقتی میشنوم که او هم سبز است !

خامنه ای و ایل وتبارش گوشه دیگری از این خوان را به چنگ آورده اند

و ول کن معامله نیستند ، دلم به درد میاید که از سادگی یک قوم چنین

سوء استفاده میشود .

ترجیح میدهم به هیچ چیز فکر نکنم و دنبال گل بازی خود باشم .

کار سفالگری ام را ادامه میدهم . یکی دو هفته دیکر کارها خشک

میشوند و میتوانم آنها را در کوره بگذارم برای رنگ کردن آنها

خیلی ذوق و شوق دارم .

۱ نظر:

  1. سلام خانم مطیعی عزیز،
    نمیدانم که منبع خبر چقدر دست اول و قابل اعتماد است! امیدوارم که فقط گفتاری که از شخصی نقل شده، نباشد! چرا که در این صورت می تواند توطعه ای کثیف باشد ولا غیر و بسیار ضربه زنده است امیدوارم که شخصیت مخبر شما را به صحت و سقم خبر رهنمون سازد همانگونه که شخصیت شما مخاطبینتان را به صحت و سقم خبر رهنمون میسازد.

    پاسخحذف